29-06-08    "Pardillus" perduts per Cabrera

Bttrus: Oscar, Ivan

Amb la intenció de trobar una antiga ruta que varem fer fa dos anys, dos folls bttrus, i dic folls....  per que tant ens fotia perdre’ns, com els 35 graus que ens van fer, com descavalcar per les banyes de la btt “un altre cop”.

Sense cap mena de pressa, varem sortir des de  La Torre del Mig direcció Capellades per Ca l’Antón i al “Sherpa” se l’hi acut de pujar per la Font Cuitora “que cabroooon”, el “sobrat” va arribar a dalt sense despentinar-se, l’altre esbufegava un pel....

... d’allà fins a Cabrera d’Igualada és un passeig, i un cop allà no varem tenir nassos de trobar el “***llons” de camí per en lloc, primer ens ficarem en un camí particular on l’amo de la casa ha ficat troncs per tot arreu, i sospitem que s’ha carregat la entrada al camí que buscàvem ja que sortint d’allà no vam trobar cap més accés ciclable. Ens varem aventurar en dos camins i cap dels dos tenien final feliç, un s’acabava de cop, i l’altre enfilava avall cap una trialera on el “shepa” va fer el que millor se l’hi dona, fotre’s de cap saltant per sobre la btt, menys mal que a base d’hòsties “moltes” s’aprèn a caure i tot va quedar en un ensurt.

Un cop al Castell de Cabrera seguim la urbanització per dalt intentant trobar un camí de baixada que creués la carretera de Vilafranca per sobre....       ......cagada pastoret, ens varem fotre per un pendent avall per asfalt que jo pensava, si no es per aquí que deu ens ajudi per tornar enrere, i com la llei de Murphy no falla mai, el camí, no era el bo.

Després de intentar-ho 3 cops varem desistir i anar a toc segur, vam baixar fins a la Pobla de Claramunt i a esmorzar al Cau de l’Ais per variar, com que ens quedava energia per continuar varem fer els Masets i tornada a la Torre de Claramunt