17-01-2010  A Sant Pau de la Guàrdia amb pressa

Bttrus:  Maki, Sulivan, El 200, The Physio, L'Infiltrat, El Merengue, TrujiSherpa

CORRE QUE TINC GANA

Truji, Sulivan i Maki

l'Infiltrat, the Physio i el 200

el Sherpa i el Merengue

Com que n'hi ha que avui tenen pressa decidim anar a la guàrdia pel camí "de sempre" però...    ...a ritme!!!

Els primers escapats, l'infiltrat i el sherpa, comencen a marcar un ritme frenètic a l’alçada del camp d’aviació, fem una trialereta a cal Bohigas i seguim per sota Puig Aguilera com si algú ens perseguís, pren el relleu el Merengue, que per variar no calla i a les primeres rampes les coses es posen a lloc i el Truji i el Maki l'hi comencen a fotre canya i se’n van uns metres, vam trovar a faltar la passada del Merengue que s'apunta a totes, però el mamón va preferir guardar forces per si ens havia de fotre algun "tachón".

Tot just abans de fer les últimes rampes a Sant Pau, trenquem a esquerra direcció Can Massana i fem un corriolet fins al Celler, cosa d’agrair ja que l'arribada al Restaurant sempre es fa llarga.

Ens atipem com a lladres i el Sulivan ens porta per pista i caminets fins al Coll del Bruc, per tal d'evitar l'asfalt, i tot seguit baixem pel tallafocs de les torres de la llum, on el Truji ens va demostrar com es baixa una petita trialera, el sherpa està en baixa forma i es caga...

Baixada fins a Castellolí per corriol de sobre del Gos Blanc amb punxada inclosa, i tornada fins Igualada encara més a sac que l’anada, no se’ls pot dir que hi han presses, alguns s'ho prenen massa seriosament !!! "collons quin ritme un altre cop"

En fi, a les 12:30 a casa....   nou record! i un altre dia de bon rotllo, riures i el que més ens agrada .... BTT