02/03-Juliol-2010  RATPENAT 2010

Imagen 037 11 Imagen 039

Imagen 038 Imagen 041 P1020735

4ª Edició de la Ratpenat

Per segon any consecutiu ens llancem a fer aquesta aventura nocturna amb els amics del Club Ciclista Roses i com sempre, ha estat una ruta que no deixa indiferent a ningú.

Arribem ven d'hora a Roses per tal de sopar allà mateix, i un cop llestos ens dirigim al Poliesportiu de la ciutat des d'on es farà la sortida en aquesta edició.

Sortim a les 2:30 am. 150 ciclistes amb una calitja i una xafogor total pels carrers de Roses fins anar a buscar el litoral, on agafaríem pista i pols, la humitat i aquesta pols feia que les ulleres no servissin pràcticament per a res, i sense elles era pitjor ja que el pas de 150 btts per camins de pols... podeu imaginar-vos.

El trak, amb poques variacions respecte l'any passat, és un trencacames permanent, ja que no hi ha grans pujades continuades i rampetes i baixades s'alternen contínuament.

Varem trobar molt a faltar l'avituallament de La Cala Pelosa amb aquell rom cremat i unes birretes fresques, per altra banda vam agrair molt que no es fessin tants reagrupaments, ja que l'any passat es va perdre molt de temps en ells.

La primera parada es produïa al Puig d'en Manyana després d'una llarga pujada que va fer que el grup s'estirés d'allò més. El Maki i l'Infiltrat arriben amb el primer grup. Fem un mos, recuperem líquids i a continuació una baixada per pista rocosa, i malparida si es volia anar a sac, fins al Hotel Rocamar. El Sherpa no va poder revalidar el títol de l'any passat ja que va haver de parar a col·locar el selló de la btt correctament, tot i això 3er al hotel, seguidament l'Ave, el Nen i el endurerus Jordi i Josep apareixien a les primeres posicions del descens com bé sent habitual.

Entrem a Cadaqués, que si de dia es maco, de nit i amb 150 btts il·luminant el poble "is wonderful".

Seguim amb un parell de trenca-cames més i ens plantem al parc natural del Cap de Creus aproximadament a les 5:50 on per asfalt arribaríem al Far. Allà ens esperava el xiringuito de bocates calents i cervesetes fresques que entraven com aigua beneïda. Fem temps per veure la sortida del Sol i.... mala sort, aquest any no veurem la impressionant sortida del l'Astre Rei ja que la boira ens ho impedeix. Ens resistim a creure-ho fins que veiem que som els últims al Cap de Creus i que tothom ja a arrencat cap a Cadaquès al vaixell i d'altres "amb més humor" fins a Roses.

Tornem per asfalt a buscar el Vaixell que encara trigaria una estona i passem el temps asseguts intentant no dormir-nos.

Finalment carregem les 50 i pico btts a la nau i tornem per Mar fins a Roses admirant des de l'aigua el Par Natural.

Arribada i xofffff..... tots a la platja a fer un remullada, ens dutxem i anem a cercar el restaurant per fer un esmorzar - dinar.

La organització ens espera per donar-nos la copa al club més nombrós... JA EN TENIM UNAAAAAAAAAAA !!!!

Plens d'emoció, felicitem al Club Ciclista Roses per tot, ja que pràcticament no hi ha res a dir en contra, si no més aviat tot son elogis i companyerisme pur entre clubs. Felicitacions mútues i gaire bé segur que un...  fins l'any que bé.