22-Gener-2012  Igualada - El Bruc - Igualada

pujada infernal

Camí de les Batalles

El Timbaler

més fotos de la ruta aquí

bttrus a Montserrat

3ª sortida de l'any i 3era ruta nova, això pinta molt be... i si no, feu una ullada al Calendari 2012 dels Bttrus i veureu que bé que ens ho passarem enguany.

La idea original va ser del Maki que per cert avui no ens acompanya, no havíem anat mai fins al poble del Bruc i veritablement ens estàvem perdent una gran ruta.

Sortim a les 8:00 direcció la Pobla de Claramunt resseguint l'Anoia Bike Tour, i passat els Masets fem la gran pujada de 4 km amb uns 300 metres acumulats i rampes del 13% fins al Pi Gros, que tot i se l'han carregat sempre serà recordat.

A partir del Pi Gros, un altre "polvo" de pujada fins les Roques Blanques amb rampes del 16% ens fan suar la carn salada.

Ara toca baixar, i molt, 6 km de rampes avall amb un terreny amb molta adherència i molts i molts salts, amb Montserrat al fons i bosc tancat, preciós.

Ens presentem al poble del Bruc, havent travessat la A-2 per sota i ens topem amb el primer restaurant "hi ha btts, bona senyal". El Restaurant la Llar tel: 937 710 203 , ens va deixar molt bona impressió, vam menjar d'allò més bé i molt barat, el recomanem a tothom que faci aquesta ruta.

Sortim del Bruc, no sense acomiadar-nos del Timbaler, direcció el camí de les batalles. Ja l'havíem fet abans, a la Portals 2010, anem passant per la falda de la Muntanya Sagrada per uns caminets de pi i molt empedrats direcció al Coll de Can Maçana. Tret d'un parell de rampes trialeres que hi ha tot just abans de fer el cim, la resta és puja la mar de be.

A partir d'aquí la ruta ja es coneguda, baixem un tros per asfalt fins al camí que ens deixa a Sant Pau de la Guàrdia, i gairebé 17 km de baixada fins a casa.

Ens ha agradat molt, de segur que pot ser una de "les habituals" dels Bttrus.

"El nostre GPS sempre compta uns metres acumulats de menys, aquest cop ho varem fer amb 2 aparells i surten 1.280 metres acumulats."