19-desembre-2010  Esmorzar Nadal 2010 BTTRUS

Bttrus:  Pep, Oscar, Martí, Maria, Bego, Jose G, Joan, David, Xavi, Toni, Jose Luis, Jose Lancharro, Alberto, Joan Carles, Jordi V, Jordi C, Josep, Alfons i Ivan

Rovellats:  Pep Mussons, Sergi, Enrique i Pepe

Correcamins:  David i Xavi

Totes les fotos aquí

Com cada any, tot i que hi ha més d'un "ateo", celebrem l'esmorzar de Nadal, que com sempre, el que menys importa, és la ruta, que per tal de fer-ho fàcil a tothom i permetre al màxim nombre d'aficionats a la Btt que hi participin, no la compliquem gaire.

La pluja i el fred va fer algunes baixes d'alguns "rajaos", però tot i així 20 amics ens vam trobar a les 8 del matí al lloc de convocatòria i uns minuts més tard ens va atrapar el Merengue, que com sempre només s'adorm a les grans convocatòries.

Tot just arrencar per Can Prat punxada de la Bego, 200 metre més i dues punxades més...  Semblava que la cosa s'allargaria molt, però ens varem carregar de paciència i tot el grup, malgrat el fred, varem esperar als mecànics de sempre a que fessin un pit and stop ràpid.

Tombem pels Cups direcció a Servitge i anem fent reagrupaments per tal de no deixar a ningú.

La rampa de pujada va fer suar a més d'un, però les màquines no van abaixar el pistó, l'Infiltrat, el Maki, el 200, el Sulli... tots ells a les primeres posicions, Els Rovellats i els Correcamins també anaven a bon ritme, tot i que el Sergi està fet una bèstia anava reservant !

Un cop dalt a la pista de Rubió ja no varem parar més fins a Ca l'Andorrà on ens esperaven la Maria, que es va poder escapar, en Joan Mas, que va trobar cangur, en Jordi Civit "amb tot de ferros al genoll" i en Josep, recuperant-se d'un refredat.

A qui li agradi la simbologia, érem 25 per celebrar l'esmorzar de Nadal.

A l'Andorrà tot i que havíem avisat, anaven de cul, se'ls hi havia presentat una munió de bttrus d'altres colles i a sobre nosaltres. Ens va tocar esperar però tant feia, érem molts i amb moltes ganes xerrar i passar-ho bé.

Per fi l'esmorzar, la Cristina de l'Andorrà va flipar bastant ja que abans de l'àpat ja ens havíem fotut tot el vi...

El discurs habitual "que no me'l vaig preparar" va ser curt i dolent, per tant aprofito aquestes ratlles per intentar fer-ho millor.

Abans de tot moltes gràcies als amics de ruta Rovellats amb qui no parem de fer sortides conjuntes, i que a l'igual que nosaltres son uns tios de puta mare tots, sobre tot a l'Avi Mussons, que sense ell no coneixeríem ni la meitat dels corriols de l'Anoia, al Sergi per que el seu estat de forma motiva a la resta, al Enrique, per que és un exemple de sacrifici a seguir i al Pepe que és un catxondo.

Gràcies també als Correcamins que son companys de nocturnes, només varen venir els germans David i Xavi, però varem trobar a faltar al Luís i al Xavi, que per motius de preparació d'una marató no van assistir.

I com no, gracies a vosaltres BTTRUS que sou la RE-OSTIA, que feu que aquest club cada dia tingui més adeptes pel bon rotllo i el companyerisme que despreneu tots del primer a l'últim, ajudant a qui ho necessita, rient quan s'ha de riure, sent comprensius quan la ruta és massa dura i posant bona cara al malt temps sempre. AMB VOSALTRES DONA GUST.

L'any que ve serà millor i amb rutes més impressionants encara "si és possible" ja que el llistó és molt amunt.

Vàrem trobar a faltar al Pere que sens dubte hagués estat l'ànima de la festa, i al Nani que no es queda curt a l'hora de liar-la i al Josep "Futi" i al Richard que tot i que només venen a les grans rutes son grans amics, també al Carlos que per feina no a venir i que és un tros de pa i que el felicitem per haver fet 27é a la cursa de l'esquiador d'enguany.

La tornada, tot i que havíem decidit pujar al Calvari per fer la trialera la vam fer pel mateix lloc per on havíem pujat, per que era tard i per solidaritat amb més d'un que anava "cascat".

En resum, un esmorzar que com cada any el que menys compta és la ruta... sinó el bon rotllo i la bona companyia.