4-Març-2012  Corriols a Jorba 2012

IMAG0305

IMAG0302

IMAG0304

Feia temps que no anàvem a fer corriols prop de casa i ja en teníem mono.

Dit i fet, prenem direcció Can Roca a b

uscar el primer corriol al costat mateix de la Masia del Roca, sender que comença amb una trialera on algú fa molt de temps es va menjar "literalment" un arbre i l'hi van haver de cosir la cara...

Seguim pel camí de Cal Morera fins un altre corriolet un pel tècnic i de pujada que ens deixa a Can Sabater, allà anem direcció Maioles i travessem la carretera cap a les Costes d'en Morera on agafarem el corriol més llarg del dia, un de ràpid, amb una entrada plena de rocs i algun esgraó però que després es pot anar bastant llescat.

El de la Coixa davant, el segueix el Descender i el Sherpa els marca d'aprop a un ritme frenètic, en Maki, el Rovellat, el Physio, el 200 i el dopat es queden un pel enrere a bon ritme...

Un cop al camí de Sant Pere d'Ardesa anem a buscar el corriol que hi ha a la Costa dels Frares, que és curtet però molt xulo, i tot seguit la caguem anant a dreta en lloc d'esquerra i ens fotem al mig d'un camp sembrat desprès de travessar uns quans ruscs d'abelles...

Cap problema, com diu el nostre lema "si no trobem el camí, en farem un de nou" i així va ser, pel mig del bosc, btt a coll, en busca d'un camí que marcava el GPS i que semblava en desús. Un cop baix i per sorpresa nostra, sortim a petar al camí entre l'Espelt i Sant Genís.

Arribem per asfalt a Jorba a esmorzar al centre cívic, bé i barat, i ens acomiadem del Pepe, del 200 i del Joan que van tard i pleguen veles.

El mamon del Sherpa hauria d'haver fet el mateix ja que no estava recuperat de la lesió de genoll de la setmana passada a Santes Creus i el molt tossut va voler seguir amb la resta direcció Tous.

Mal fet...   Només començar a pujar al Pla del Magre les punxades al genoll se l'hi fan molt agudes i ha de pujar a peu un bon tros, fent de llastre a la resta.

Decidim tornar pel recte. Santfores amunt i cap el Coll del Guix, la Penitència i cap a casa amb un bon regust pels corriols, magnífics però amb aquella sensació d'haver fet poca cosa...